MASKROSBARN AV MIN TID

lördag 12 oktober 2013

Icke medlemmar kan rösta i Nya moderaternas provval i Värmland! Skicka PROVVAL till nr 71120 så får du en kod...

Jag hoppas alla tar chansen att rösta fram bra personer som för fram politiken inom Nya moderaterna. Vem som helst kan skicka in PROVVAL till 71120 och få en kod som gör att man kan kryssa i de personer man tycker är bra och som man tror kan jobba med politik på ett bra sätt!

Jag bestämde mig tidigt att inte kandidera till riksdagen men jag finns med i Värmlands landsting som en kandidat.

Hoppas du tar dig tid och sätter ett kryss på mig! 

Sms:a PROVVAL till 71120. Sedan får du en kod som du loggar du in med på Moderaternas provvalsida med alla kandidater för Värmland. Sedan är det bara att kryssa i de personer du vill för Landsting och Riksdag. Om du bara vill välja att rösta i en av dem går det bra också.

Inga kommentarer:

Vivian...

Vivian...