MASKROSBARN AV MIN TID

onsdag 7 juli 2010

Tillbaks till verkligheten!

Nu är jag tillbaks från en välbehövlig semester. Jag beslutade innan min semester att verkligen koppla av. Inte bara koppla av från arbetet utan också faktiskt från bloggvärlden, facebook etc. Det har gått bra:-) förutom ett par korta statusuppdateringar...

Jag tror att det är nyttigt att ta ett break från alla sociala nätverk som man är med i även om det kanske bara är för en vecka. Jag personligen tycker det är otroligt bra verktyg som finns idag för att kunna hålla kontakt med andra människor, uppdatera om sig själv och uppdateras om andra. Det är jättebra men det finns dock ett litet minus och det är att det många gånger kan bli smått beroendeframkallande att vara engagerad i olika forum.

Nu är jag iallafall tillbaks och tänka sig, inget farligt hände när jag lade bort mobiltelefonen, FB, blogg etc. Det klarade sig utan mig:))

Det har hänt mycket under juni som är värt att kommenteras men en sak som jag främst vill lyfta är att det äntligen kommer bli av en MMA gala i Karlstad: Vision Fighting Championship (VFC). Den 28 augusti är det premiär för: The beginning. Fightcarden är inte klara ännu men jag ser med stor spänning fram mot vilka som ska matchas med vilka!

Platsen för detta är Tingvallahallarna i Karlstad.

Oerhört roligt och jag håller verkligen tummarna för att allt klaffar som det ska!

Inga kommentarer:

Vivian...

Vivian...