MASKROSBARN AV MIN TID

lördag 14 juni 2014

Ibland är det bra att få ett ryggskott...

Missförstå mig rätt...

Det har i alla fall tvingat mig att vara stilla och vila lite de sista dagarna. Främst reflektera över olika saker och ting som legat i fatet på sistone. 

Jag känner mig lugn, klokare och har kommit fram till många bra beslut... 

Ryggskottet då? Ja, med stretchning, simning och vila har det faktiskt lossnat lite också.

Nu på eftermiddagen när jag stod och klippte lite persilja i örtträdgården, sköljde lyckokänslorna över mig. Det är sommar, jag har äntligen skrivit klart manuset till min uppföljare, trädgården är i hyfsad ordning så jag bara kan strosa runt och njuta tillsammans med världens goaste familj. 

Det är verkligen från hemmet, familjen och goda vänner som man får energi och fyller på näring när det behövs! 


 

Inga kommentarer:

Vivian...

Vivian...