MASKROSBARN AV MIN TID

torsdag 26 augusti 2010

Igår var jag i Kil!

Igår var jag i Kil och knackade dörr för andra gången. Det var jag, ModeratAlgot och min dotter Felicia tillsammans med Lars Sundholm som gick runt och förde samtal med Kilsborna.

Jag måste faktiskt säga att det är så roligt att se hur positiv man är till samtalskampanjen i Kil. Knackar man inte dörr så använder man metoden när man möter väljare på Storgatan. I helgen hade man många bra samtal i samband med andra arrangemang inne i Kils centrum.
Givetvis var ModeratAlgot med oss. Tyvärr fick han ingen korv denna gång heller så hans jakt på korv fortsätter runtom i Värmland. Följ honom gärna på hans twitter eller mobilblogg!

Idag kommer vi finnas i Arvika och föra samtal-spännande!

Inga kommentarer:

Vivian...

Vivian...