MASKROSBARN AV MIN TID

fredag 5 oktober 2012

WTF! Vad har jag sagt om att raida sopskåpet!!

...eller papperskorgen inne på badrummet!

Ibland undrar jag vart jag ska ta tålamodet från när Olga varit ute på sina bravader när huset är tomt från oss mänskliga varelser. ¨

Jag skulle så gärna vilja ha en videokamera uppmonterad så att jag fick se den där matfixerade lilla tjuven springa runt och göra allt det hon vet att hon inte får göra när vi är borta eller ligger och sover eller är ute på tomten...

Den här gången var det något som luktade riktigt smarrig i sopskåpet. Väl värt att bryta sig in och dra ut precis alla sopor över hela golvet. Och eftersom hundar generellt har minne som en guldfisk (ungefär som matte:) är de givetvis hur glada som helst när husse och matte kommer hem. Superfet och med soprester i pälsen kommer Olga och hennes vänner som kanonkulor och vill mingla. Glädjen sitter i ända till matte eller husse skriker rakt ut efter de sett vissa delar av huset förvandlats till en mindre sopstation...

Då kommer vissa på att oooops-jag hade visst ett förbjudet party här för ett tag sedan...Och den enda som är flottig i pälsen och luktar sopor är just Tjock-Olga. Sorry avslöjad!! Igen...

Tur att du är så otroligt älskad Olga, för då kommer du undan med allt otyg du håller på med :) Tror det kallas hatkärlek...

Inga kommentarer:

Vivian...

Vivian...