MASKROSBARN AV MIN TID

lördag 6 september 2014

Mitt nyårslöfte uppfyllt!

Mitt nyårslöfte var att jag på 7 1/2 månad innan valet den 14 september, skulle göra 100 verksamhetsbesök i Karlstads kommun. 

Idag uppfyllde jag mitt löfte och i kväll besöker jag den 105:e verksamheten. Det blev hos Taxikurir i Karlstad. Och då under min Karlstads by nightkampanj, där det kommer hända flera roliga saker ;-) 


Det har varit hektiskt men WOW vilket kunskapsbank och vilket kontaktnät jag byggt upp under denna resa i verkligheten! 

Vissa av verksamheterna har också fått två besök eftersom det är det som är tanken med det hela - att de ska få en återkoppling på besöken.


Så nu blir det bara att börja om igen. Mot 100 återkopplingar och många fler nya verksamhetsbesök! 

Inga kommentarer:

Vivian...

Vivian...