MASKROSBARN AV MIN TID

lördag 28 juli 2012

80-tals fest borde göras till en årlig tradition...

Party of the year!

Jag har aldrig varit på någon 80-tals fest tidigare men var det förra helgen. Det blev hur kul som helst och på något magiskt sätt kändes det lite som om man drog tillbaks klockan.
Jag blev verkligen på bra humör när jag stod och gjorde mig i ordning och sedan när man var klar och satt och lyssnade på all gladmusik blev man alldeles nostalgisk. 

Det var lite som att dra tillbaks klockan och vips var jag Marléne, 16 år. Underbar känsla, underbar stämning. 

Trots att både jag och Konstapel Kopparklint förmodligen såg ganska töntiga ut :) så tyckte jag ändå att han var riktigt snygg i slina trasiga jeans, nitbälte (mitt gamla), sin tighta Levis farfarströja, jeansjacka, boots och givetvis Wayfarer´s. Nice...
Det roligaste av allt var att allt vi hade på oss var original (bortsett från några accessoarer)!








Inga kommentarer:

Vivian...

Vivian...