MASKROSBARN AV MIN TID

torsdag 29 mars 2012

Jag är så trött på min tråkiga plattkänga och den där urfåniga gipsskon jag haft på foten i 2 månader...

...så i dag när jag skulle till apoteket för att köpa lite nässpray (för att överhuvudtaget överleva denna bedrövliga influensa), bestämde jag mig helt random för att lägga den urfåniga gipsskon på hyllan och i stället sätta på mig tråkiga plattkängan nr 2 (i smyg dessutom-säg inget till doktorn :)...

Att för första gången på två månader gå i ett PAR riktiga skor var en skön känsla måste jag säga. Jag ser verkligen fram emot att få glida ner i ett par högklackat igen, även om jag inser att det kommer att ta ett bra tag innan min fot är där... 

Jag är nämligen en av dem som älskar högklackat i alla dess former och jag tror nog att jag bär högklackat ungefär 90 % av min ”skotid”. Därför har det varit lite av en pina de senaste 2 månaderna av olika anledningar.

Jag törst dock knappt andas för min älskade konstapel Kopparklint att jag överhuvudtaget tänker tanken redan nu :) Han anser nämligen att jag har haft alldeles för dåligt tålamod med tillfrisknandet av min fot med tanke på vad de faktiskt gjorde när de opererade den (det tillsammans med varför är dock en historia för sig men jag kan avslöja att jag lite grann fått min lilla tå på hjärnan den sista tiden :).

I morgon bitti är det årsmöte för Brottsförebyggande Centrum i Värmland, på Nöjesfabriken. Vi i styrelsen ska givetvis närvara och jag hoppas innerligt att jag orkar gå dit...

Inga kommentarer:

Vivian...

Vivian...