MASKROSBARN AV MIN TID

lördag 16 juni 2012

Århundradets skitvecka men sedan i slutet lystes det upp igen och strålade!



Får man säga att det varit en riktigt skitvecka?

Ja, jag bestämmer att jag får säga så. För jag förtjänar att vara lite burdus för en gång skull xD 

Jag är lite för trött och slutkörd för att sortera orden innan de ploppar ut. Efter 5 dagar där allt gått i ett och möten avlöst varandra ända fram till niosnåret på kvällen känns det att man lever. 

Sedan vände det helt plötsligt i torsdags...

Det var en stor ljuspunkt i mitt liv när min underbara solstråle tog steget ut från skoltrappan och tjöt av glädje över att skolan äntligen är slut. Tröttheten var som bortblåst och mitt på stora torget stod en stolt mamma och grät när älskade gumman kom springandes fram och kastade sig kring min hals.
Sedan kan jag ärligt säga att jag var halvt döv efter att cruisat runt i metropolen Karlstad med 3 fullständigt tokglada tjejer som tävlade i vem som kunde skrika: "För vi har tagit studenten..." högst!

Helt underbart och jag ser fram mot dagens bal där jag kommer vara helt salig över världens vackraste prinsessa!

Inga kommentarer:

Vivian...

Vivian...