MASKROSBARN AV MIN TID

torsdag 26 april 2012

"Hur går det med din fot Marléne?"- Hm...

Den frågan får jag titt som tätt eftersom jag staplat omkring de senaste dryga 2 månaderna efter jag opererade min tå. 

Ja, till att börja med är det ett kapitel för sig vad det var som gjorde att jag var tvungen att genomgå denna relativt komplicerade operation och ytterligare ett hur det är med den nu:-)

Jag har faktiskt lovat att jag ska göra ett blogginlägg om detta eftersom alla skrattar åt mig när jag berättar om det OCH främst när jag talar om mina nuvarande blandade känslor till min nygamla tå som INTE ser ut som den gjort tidigare på långa vägar :(

Jag går i alla fall någorlunda normalt nu och har kastat fåniga gipsskon åt h****** bokstavligt talat!

Detta har liksom blivit en liten fixering hos mig :D Vi får se om det hinner blir ett fredagshumorinlägg, annars återkommer jag på lördag...

Kan dock ge er några ledtrådar: 
1. Kopparklant/ständigt otursförföljd...
2. Tjock...
3. Ful...
4. Kortare...
5. Lealös...


Inga kommentarer:

Vivian...

Vivian...