MASKROSBARN AV MIN TID

onsdag 30 maj 2012

Idag blir det goda samtal hela dagen OCH kvällen!

Det är en självklarhet för mig att som förtroendevald (och som politiskt tjänsteman) vara ute så mycket som möjligt och möta människor, föra goda samtal, ställa frågor och ta med mig budskap in tillbaks till politiken. Nya moderaterna, mitt parti, är det lyssnade partiet men vi kan alltid bli bättre på det! 

Jag önskar att man alltid kunde hålla fast vid principen 50/50 dvs. att man är lika mycket ute som man sitter inne på möten för det är min fasta övertygelse att det är så vi vinner val. 

Jag är tacksam för alla de tips och idéer på verksamhetsbesök som jag fått och ständigt får och ibland önskar man att man hade fler timmar på dygnet så att man hann med mer. I natt jobbade jag till kl. 03.15 och gick upp kl.05.30 så det var farligt nära att jag "dygnade" som min son så fint skulle sagt xD 

Jag ska inte gnälla - det är en underbar morgon i metropolen Karlstad, solen skiner och jag har ett fullspäckat spännande dagsschema. Fast ögonen går lite i kors och håret står lite på skaft är jag på strålande humör!


Det är också med glädje som jag jag kan berätta att jag kickat igång "min" tolfte moderatbloggare under gårdagen och det är alltid kul när det finns en glöd och vilja till att utvecklas. Varje moderat som syns i sociala medievärlden är oerhört viktigt och det ska alltid uppmuntras i min värld!

Grattis till nomineringen i Örebro Anders

Jag ser fram mot ihärdigt bloggande framåt för att få bort "doldisstämpeln" som NA så fint uttryckte det under gårdagen.


Inga kommentarer:

Vivian...

Vivian...