MASKROSBARN AV MIN TID

onsdag 9 maj 2012

Ursäkta röran!

...men det är bara så. 

Det blev en liten favorit i repris när jag stressad som busen fick springa (eller med min sanslöst värdelösa fot promenerade raskt :D) till bussen från konferensen jag varit på idag. Jag tänkte då på underbara Elaine Eksvärds ord som hon skickade med under sin föreläsning nu på eftermiddagen: Tänk på vad DU skickar för signaler om dig själv...

Stressad, ilsken, trött, virrig...

Kopparklint kl.16.58: bussens avgång 17.10, avstånd till bussen 2 km. 
Mål: hem och göra sig snygg inför banketten kl.19.00, vattna hundarna, släppa ut maten, klädval=vad ska jag skicka för signaler om mig själv ikväll :D? Blogga och pricken över I:et så här i budgettider; en massa siffror på huvudet! 

Det var tur att jag tog mig till rätt busstation ordentligt (för det finns ju så många att välja på här i metropolen Karlstad menar jag xD). Hundarna blev vattnade, maten blev utsläppta på gården,  jag hann att få till ett blogginlägg. 

Frågan är bara hur det gick med:
1. Klädvalet - vilka signaler valde jag att skicka?
2. Alla siffror jag har på huvudet?

Svar: 1. Självsäkerhet. 2. Fortfarande kvar.

Inga kommentarer:

Vivian...

Vivian...