MASKROSBARN AV MIN TID

fredag 4 maj 2012

Vision FC på nöjesfabriken och i bur för första gången!

Självklart kommer jag/vi inte missa årets VFC - Vision Fighting Championship som är i morgon på Nöjesfabriken. Jag är helt övertygad om att det kommer hålla MINST lika hög klass som de andra gångerna (bättre:-). Det är flera matcher jag ser fram emot i synnerhet den mellan Jani Lax och Bobby Mcvitie...
 Denna gång tror jag dock att känslan för både deltagare & åskådare kommer bli något förhöjd eftersom som matcherna kommer äga rum i bur för första gången!

Oerhört kul och jag håller verkligen tummarna för att allt klaffar som det ska!

Simon Kölle skriver mer om arrangemanget om matcherna på Kimura.se 

Matchkort:
Jani Lax vs. Bobby Mcvitie kl 20,50* TF -70,3kg
Jonatan Westin vs. Robert Radomski kl 20,25* TF -77,1kg
Thomas Moon Lee vs. Niklas Bäckström kl 20,00* CTF65,8kg
Dennis Erdogan vs. Nicklas Danielsson kl 19,40* -77,1kg
Sharyar Sazesh vs. Marcus Andersson kl 19,20* -83,9kg
Johan Sjölin vs. Botan Tokay kl 19,00* -65,8kg
Håkon Foss vs. Nisse Pålholm kl 18,40* -77,1kg
Jonas Krus vs. Mikael Gustavsson kl 18,20* -120,0kg
Kenny Karlsson vs. Emil Ahlqvist kl 18,00* -70,3kg

Invägning: Hotell Gustaf Fröding kl.14.00

Inga kommentarer:

Vivian...

Vivian...