MASKROSBARN AV MIN TID

torsdag 27 oktober 2011

En moderat på Bommersvik:)

Ja, så har man då landat på sossarnas högborg. Deras rekreationsanläggning som de så länge jag kan komma ihåg använt som en konferensanläggning eller mötesplats för förmodligen trevliga och lärorika stunder tillsammans. Jag måste faktiskt säga att jag förstår deras passion för detta underbara ställe.


Oavsett var service och standard på topp och det märks hur lång tradition av lyx har satt sina spår. Det tråkiga är att det förmodligen inte varit och är till för alla.

En sak som faktiskt var ganska töntig innan jag skulle hit (ursäkta Ingela:)  var när man såg sossarna status och tillhörande kommentarer på FB-där spekulerade man om hur fru ordförande Kopparklint skulle tycka om att behöva sätta sin fot på sossarnas territorium:))...

Som den samme citatälskaren som jag är kan jag bara säga (och för en gång skull stämmer det):

 "Genom sig själv känner man andra".


Dock inte på fru ordförande Kopparklint:)

Jag kan bara säga att det är en helt underbart belägen konferensanläggning och jag är glad för deras skull att de har möjlighet att ha den. Med en härlig naturmiljö med påkostad SPA-anläggning som ligger alldeles i anslutning till den vackra sjön.

För den riktige finsmakaren är det dessutom högklassig mat (köket vida är känt i restuarangvärldens Sverige). Mycket hög service. Högklassig standard med dyr designad inredning.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja, dubbelmoral har ju alltid varit sossarna stil-pamparna skor sig och har det bra på dom de säger sig företrädas bekostnad...inget nytt under solen...

Vivian...

Vivian...